Wydarzenia

Off Fashion w Galerii Echo!

26.05 - 26.05.2019, 17:00 - 21:00

Od kilku lat Konkurs OFF FASHION gości w Galerii Echo, która jest Ambasadorem Młodych Projektantów. Czerwona Scena to miejsce, gdzie rozbłyskujące talenty mogą postawić swój pierwszy krok i zaprezentować swoje kolekcje.

W tym roku ten wyjątkowy pokaz odbędzie się w dniu szczególnym – 26 maja! Postaramy się, by ten dzień był szczególny dla wszystkich Mam. Będą na Was czekały niespodzianki, prezenty i niepowtarzalna atmosfera!

Wszystkie Mamy są najpiękniejsze – pokaz mody w Galerii Echo będzie tego podkreśleniem, modową oprawą. Czekamy na Was wszystkich!


W pokazie OFF FASHION swoje kolekcje zaprezentują:

  • MARTA PILAS
    W kolekcji "PAUSE" postanowilam wziąć na warsztat temat choroby, jaką jest depresja. Cała koncepcja oparta została na trzech kolorach, czerń: żałoba, czerwień: krew, życie, biel: nadzieja. Choroba, która we współczesnym świecie dotyka wielu osób, a która nadal w licznych kręgach uważana jest za temat tabu, ukazana została za pomocą figur zaczerpniętych z japońskich filmów animowanych, czego wyrazem są pojawiające się akcesoria, ręczne hafty, aplikacje sugerujące całą koncepcję.

  • MARCIN URZĘDOWSKI
    PREPOSTEVOLUTION - modowa marka Marcina Urzędowskiego powstała w roku 2017 inspirowana końcem świata i postapokalipsą. Ubrania tworzone są w duchu TRASHION z wykorzystaniem recyklingu. Marka PREPOSTEVOLUTION angażuje się w liczne projekty społeczne takie jak: "Piękna i Bestia" - nyski projekt modowy skupiający wokół siebie kobiety z chorobami nowotworowymi, czy "Beauty and Smog" poruszający problem zanieczyszczenia powietrza w dużych miastach. Filozofią marki jest hasło: "PRZYSZŁOŚĆ Z NATURY" bowiem Marcin Urzędowski - pasjonat kultur plemiennych wykorzystuje w tworzeniu kostiumów liczne naturalne elementy odzwierzęce, jak znalezione w lasach czaszki, kości, zęby itd. łącząc je z futurystycznymi formami swoich ubrań. KOLEKCJA "FIRE AND BLOOD" to najnowsza propozycja Prepostevolution łącząca krwiste czerwienie i płomienne temperamenty wojowniczek, które pojawiają się na scenie. W kolekcji zauważyć można białą broń często tworzoną z rogów, kości i recyklingowych elementów.

  • JOANNA MAŁECKA
    Joanna Małecka to marka założona w 2018 roku przez studentkę studiów magisterskich Projektowania Ubioru na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Od dwóch lat projektantka pokazuje swoje autorskie kolekcje na prestiżowych konkursach m. in. na Off Fashion Kielce i Złotej Nitce. Debiutująca marka posiada w swojej ofercie propozycje ubiorów pret-a-porter dla kobiet. Projektantka uwzględnia możliwość szycia na miarę i wykonywania projektów indywidualnych, pod konkretne zamówienie klienta. Marka słynie z asymetrycznych form, które najczęściej dominują w proponowanych ubiorach, jednak czasami występują tylko w detalu. Sama założycielka nie definiuje swojej klientki docelowej. Jest to marka założona przez młodą kobietę dla kobiet w każdym wieku. Moda nie zna metryki. "Najważniejsze, aby ubiór współgrał z twoją wrażliwością i temperamentem." – mówi Joanna Małecka.

  • ADRIAN KRUPA
    Główną inspiracją mojej kolekcji była japońska subkultura „Zentai”. Zentai to właściwie słowo w języku japońskim, oznaczające rodzaj obcisłego stroju pokrywającego całe ciało. Nazwa ta znaczy tyle, co "rajstopy na całe ciało". Anonimowość , którą zapewnia kombinezon, nadała kierunek przy doborze tkanin do kompletów oraz konstrukcji wybranych asortymentów. Pod wpływem wyznaczonych inspiracji powstała kolekcja ubiorów damskich, składająca się z dwunastu sylwetek, na sezon jesień/zima 2018/2019 o nazwie „FETISH”. W jej skład wchodzą pięćdziesiąt trzy asortymenty m. in. ręcznie pikowane kurtki, płaszcze, garnitur, szmizjerki, spódnice, spodnie. Całość skonstruowana i uszyta przeze mnie własnoręcznie. Niektóre ubrania zostały wyszyte metalowymi rurkami aby podkreślić nieoczywiste detale . Dzięki anonimowości, którą zapewniają kombinezony „Zentai” mogłem pozwolić sobie na dobór najbardziej efektownych tkanin i obdarować moje projekty jak największą ilością detali konstrukcyjnych. Kolorystyka i estetyka kolekcji jest interpretacją surrealistycznych obrazów Rene Magritta.

  • HANNA MIKHALKEVICH
    Główną inspiracją kolekcji Geometric Fusion są lata 70. Piękne kobiety, wnętrza i architektura tych lat. Kolekcja składa się z 8 sylwetek ubrań damskich na sezon jesień-zima 2018/19. Tkaniny to głównie bawełna satynowa, tiul elastyczny, eko skóry w kolorach beżu, bordo, zieleni i żółci. Najważniejszym celem było odnalezienie i stworzenie nowych interesujących wykrojów i form. W tych obszernych geometrycznych formach, występujących w kolekcji, kobieta ma poczucie pewności siebie, cała chowa się przed światem i wygląda bardzo męsko, ale gdzieś w środku pozostawia swoją delikatność i grację. Kobieta nigdy nie straci swojej kobiecości, z którą przyszłą na świat.

Powrót
Oceń nas