W Galerii Echo pojawiło się nowe udogodnienie dla klientów - do dyspozycji osób mających trudności z poruszaniem się po obiekcie zapewniono wózek inwalidzki.
"Dotarły do nas sygnały od klientów - dla których zły stan zdrowia, opieka nad osobami starszymi, operacje ograniczające motorykę stały się prawdziwym problemem w codziennej komunikacji - że taka propozycja rozwiązałaby problem. Nasza reakcja była oczywista i natychmiastowa. Staramy się zapewnić maksimum komfortu dla wszystkich klientów i jesteśmy szczególnie wrażliwi na potrzeby najbardziej potrzebujących" - komentuje Dyrektor Galerii Echo, Grzegorz Czekaj.
Wózek inwalidzki jest do dyspozycji w godzinach pracy centrum. Wystarczy poprosić ochronę obiektu bądź obsługę o dostarczenia wózka w odpowiednie miejsce na terenie Galerii. Do dyspozycji jest również infolinia Galerii Echo: 800 115 055 lub 41 332 02 02.
Poszerzone, kolorystycznie wyróżnione miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych były już w obiekcie standardem. Co ciekawe, od niedawna zadbano również o sygnalizację dźwiękową, przypominającą wszystkim klientom, że zaparkowali na miejscu uprzywilejowanym dla osób do tego uprawnionych - taka forma prewencji spotkała się z uznaniem zarówno wśród osób pracujących na terenie obiektu, klientów jak i samych zainteresowanych. Pozwala również uniknąć mandatu w momencie, kiedy w wyniku czystego roztargnienia zapominamy, że zablokowaliśmy miejsce przeznaczone dla osoby szczególnie go potrzebującej.
"Dotarły do nas sygnały od klientów - dla których zły stan zdrowia, opieka nad osobami starszymi, operacje ograniczające motorykę stały się prawdziwym problemem w codziennej komunikacji - że taka propozycja rozwiązałaby problem. Nasza reakcja była oczywista i natychmiastowa. Staramy się zapewnić maksimum komfortu dla wszystkich klientów i jesteśmy szczególnie wrażliwi na potrzeby najbardziej potrzebujących" - komentuje Dyrektor Galerii Echo, Grzegorz Czekaj.
Wózek inwalidzki jest do dyspozycji w godzinach pracy centrum. Wystarczy poprosić ochronę obiektu bądź obsługę o dostarczenia wózka w odpowiednie miejsce na terenie Galerii. Do dyspozycji jest również infolinia Galerii Echo: 800 115 055 lub 41 332 02 02.
Poszerzone, kolorystycznie wyróżnione miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych były już w obiekcie standardem. Co ciekawe, od niedawna zadbano również o sygnalizację dźwiękową, przypominającą wszystkim klientom, że zaparkowali na miejscu uprzywilejowanym dla osób do tego uprawnionych - taka forma prewencji spotkała się z uznaniem zarówno wśród osób pracujących na terenie obiektu, klientów jak i samych zainteresowanych. Pozwala również uniknąć mandatu w momencie, kiedy w wyniku czystego roztargnienia zapominamy, że zablokowaliśmy miejsce przeznaczone dla osoby szczególnie go potrzebującej.